Kontakt

--:--

Showbiz

KOMENTARI UNIŠTIŠE DALILU DRAGOJEVIĆ I MARIJANU ZONJIĆ: Glupi ljudi na pametnim telefonima imaju šta da vide

09.02.2023 | 13:10
KOMENTARI UNIŠTIŠE DALILU DRAGOJEVIĆ I MARIJANU ZONJIĆ: Glupi ljudi na pametnim telefonima imaju šta da vide
Foto: Instagram/Marijana Zonjić

U kritikama na njen račun dominira onaj komentar da je „sramota za muslimansko ime.“ Sve to izrečeno je povodom objavljivanja spota za duet „Malo ti se dopalo“ koji je uradila sa Marijanom Zonjić. Ovo „duet“ treba uzeti u obzir s velikom dozom podozrenja, jer Dalila zapravo ne učestvuje u pjesmi, već samo u spot

Kritika

A, kad se govori o komentarima za ovu pjesmu, valjalo bi istaći da ih je, u trenutku pisanja ovog teksta skoro 1200 na internet platformi, te da su mahom negativni. Ruku na srce, s pravom su takvi.

Pjesma je nemušti pokušaj dočaravanja odnosa jedne fatalne žene i moćnog muškarca, koji što zbog njene fatalnosti, što zbog alkohola koji je konzumirao, pred njom ostaje nemoćan. Numera u velikoj mjeri odaje utisak najobičnije dječje brajalice u kojoj se navode vrline, aspiracije i vrijednosti kojima teže bivše zadrugarke – auto, stan, opijanje u klubovima i promiskuitet. Čist hedonizam, valjda… Sve to upotpunjeno je spotom u kojem tandem zadrugarki izazovno pleše i pokazuje atribute u kostimima koji ih pokrivaju u mjeri tek toliko koliko mora, što samo pojačava sveopšti utisak o tome koliko je ovaj projekat zapravo jefitin.

Vratimo li se na priču o komentarima, koji su neiscrpan izvor inspiracije, možemo vidjeti još jedan izuzetno upečatljiv i vispren. U njemu stoji:

-Po prvi put mogu da kežem da se ime kanala uklapa uz ovu pjesmu.

Bombardovanje

Svako, koga je ovaj komentar zaintrigirao momentalno se vratio na polje u kojem piše naziv kanala koji je objavio ovaj spot i tamo je imao šta da vidi. Slučajno ili ne tamo stoji – Toxic Music (toksična muzika).

Koliko god to bilo smiješno, trebalo bi se osvijestiti da smo zaista bombardovani toksičnom muzikom. Kvalitetna muzika, lirski stihovi, zanimljivi spotovi ili scenski nastupi zamijenjeni su lobiranjem za blud i nemoral, šund, antitalenat i finansijsku gramzivost. Postali smo konzumenti takvog sadržaja i samo je pitanje vremena kada će doći trenutak da to postane jedini sadržaj. Tada će glupi ljudi na pametnim telefonima moći na miru gutati sve šta im se servira…


SHARE: